Technische tips

Zou dit de oplossing zijn voor ongelode benzine.

Zondag 14 oktober ’01, naar het Oldtimer festival in de Groenoordhallen in Leiden geweest. Een enorme drukte, en alle parkeerplaatsen, waar er toch niet te weinig van zijn waren bezet. De toegangsprijs ad F 20,-- was geen probleem, als je toch al die auto freaken in twee hallen vol ziet rondschuimen. De toch altijd gezellige sfeer binnen deze club van enthousiastelingen, geeft toch een beetje het gevoel, wat ik ook bij de vereniging van de Oude Glorie heb.
Vele onderhoud zaken van roestbestrijding, wascleaners, super oliën en gerichte vonksturing van uw bougies zijn er te vinden.
Van één van die producten wil ik u niet de tekst onthouden. Maar pas op, de definitieve keus is en blijft bij u.
Het gaat hier om de oplossing voor ongelode benzine voor onze oude motoren. Tot op heden loste ik dat zelf op door loodvervanger toe te voegen. Het definitieve antwoord op ongelode benzine is de
FUELCAT.
Dit is een katalysator die in de brandstofleiding wordt geplaatst. In de
FUELCAT zit een tinlegering die onder invloed van de langsstromende benzine microscopisch kleine deeltjes tin in de benzine brengt. Deze tindeeltjes worden bij verbranding tinoxide deeltjes, die een dunne coating achterlaat op kleppen, klepzittingen, de kop, de zuigers en de zuigerwanden. Hierdoor wordt de toevoeging van loodvervanger overbodig.
Tevens zorgt de
Fuelcat voor een betere verbranding van de benzine, en compenseert het verlies aan vermogen volledig. De motorolie blijft merkbaar schoner. De levensduur van de Fuelcat is 400.000 kilometer. Ik weet zeker dat mijn kiezen dan geen zeer meer doen.
De snelle vraag die onmiddellijk werd gesteld, wat gebeurt er in de
Fuelcat bij stilstand, deze reageert alleen op langsstromende benzine, dus er ontstaat geen hoge concentratie.
Wie heeft er al ervaring, of zegt misschien niet aan beginnen. Gezien de enorme oldtimer industrie heb ik wel vertrouwen in dit product.
De kosten zijn tot 3500 cc F 175,-- , en boven de 3500 cc F 205,--
De firma die dit product levert is
Classic Car service, telefoon: 0118-640702
Het e-mail adres is
classiccarservice@proximedia.nl
Overweeg zelf of u tot deze technische aanschaf overgaat.

Met Gloriaanse groet,Henk Besuijen.